© 2018 Koduhospiits OÜ

+372 5518445

info (ätt) koduhospiits.ee

  • Facebook Social Icon

Estonia, Harjumaa

Kehaline aktiivsus

Füüsiline aktiivsus on igasugune kehaline liikumine, mida tekitavad energiat kasutavad skeletilihased. Füüsilise aktiivsuse hulka kuulub nii teadlik treenimine ja sportimine kui ka kõndimine, aktiivne mängimine, võimlemine, ja palju muud.

Füüsilise aktiivsuse säilitamine on oluline igas vanuses ja tervislikus seisundis. Vanemas eas muutub ainevahetus aeglasemaks ja lihased hakkavad kõhetuma.

 

Regulaarne füüsiline aktiivsus on kasulik nii kehale kui vaimule ning on oluline ka raskelt haigele ja voodihaigetele.
Raske haiguse korral võib tugevaks treeninguks osutuda ka väga lihtne liigutamine, aga seda olulisem on järjepidevus ja regulaarsus. Voodihaige inimese treenimisel on veel mitmeid väga olulisi positiivseid külgi - paraneb seedimine, väheneb valu, tõuseb tuju. 
Regulaarne treening intensiivistab ajukemikaalide serotoniini (looduslik antidepressant) ja endorfiinide (õnnehormoon) tootmist ajustruktuurides. Juba 20-30 minutit treenimist vabastab endorfiine ning selle tagajärjel suureneb heaolutunne ja valu muutub paremini talutavaks.

Tänu regulaarsele liikumisele:

  • väheneb valu

  • tõuseb söögiisu

  • paraneb ainevahetus, väheneb kõhukinnisus

  • paraneb meeleolu,väheneb stress, suureneb emotsionaalne heaolutunne

  • paraneb või säilib toimetulekuvõime igapäevatoimetustega

  • paraneb või säilib koordinatsioon ja tasakaal

  • paraneb mälu ja keskendumisvõime

  • vähenevad unehäired

 

Meie meeskonnas on võimekus pakkuda personaalseid juhendatud treeninguid kliendi kodus, sh viia läbi võimlemisseansse voodihaigega. Võimlemisvahendid (lindid, hantlid, randmeraskused, pallid, joogamatid) võtab juhendaja kaasa. Treeningu kestvus on 30-45 minutit ning arvestatakse kliendi füsioloogilist eripära ning füüsilist võimekust.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now